לאו דזה, “Tao Te Ching”


לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג:” הפרק הראשון

דאו טאו, מאוד השדרה. מי יכול שם, הוא שם.
תחילת ידוע של שמים וארץ אמא המפורסם של כל הדברים.
דבר Guchang, מנסה להשתמש ולצפות הנפלא שלו; לעתים קרובות, מנסה להשתמש ולצפות מזל גרידא שלו.
שניהם, עם שמות שונים למדי, עם זה של מסתורי.

מעט אזוטרי, צ ‘ונג הדלת מיאו.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק II

העולם יודע כי ארצות הברית של ארצות הברית, סרי לנקה כבר הרשע.

האם ידוע לטובת הטוב, סרי לנקה כבר עניים.

אם בריאות יחסית, קלות משלימים אורך על ידי השוואה,

גאו שיה יינג שלב, שלב ו קול מול ובחזרה יד ביד.

Heng גם. הם חכמים על שום דבר

אישור מבלי לומר כי ההוראה; דברים עבור תחילת Erfu

בריאות Erfu הם, כדי Erfu לסמוך, במקום לחיות מעל האדמה.

פו ויי ולדימיר אואזיס, היא לא.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק III

לא Shangxian, כך אנשים לא נלחמים;

לא נדיר של הסחורה שלך, כך שאנשים לא לגנוב;

אני לא יכול לראות רוצה לגרום לאנשים לתוך כאוס.
חכמים הם הכלל,

Virtual לבו,

אכן הבטן שלה,

חלש קי צ ‘י,

חזק את העצם.

לעתים קרובות אין כל רצון לגרום לאנשים בורים.

קרדיף היא גם לא חכם לעשות.

לחוסר מעש, לא היה מת.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק IV

טאו צ ‘ונג, ולהשתמש בו או לא עודף.

יואן Xi, נראה את כל הדברים היו; Zhan Xi, זה נראה, או הפקדה.

אני לא יודע מי זה הבן, כמו הקיסר הראשון.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק V

שמיים וארץ נדיבה לכל הדברים עבור כלבים צ ‘ו; הקדושים אנושי לעם של הכלב צ’ ו.
בין שמים וארץ, שלום tuo שלה. וירטואלי נכנע נעים, אך מתוך יותר.
להתעכב על מספר העניים, פחות Shouzhong.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: בפרק השישי

קרס למות, כי היה יואן הין.

יואן הדלת הין, כי הוא שורשי השמים ואת הארץ. מחלקת המשי, אם כל הזמן, השימוש בהם אינו הקרקע.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק VII

קביעות.

שמיים וארץ הצליחו ארוך ארוך אנשים,

הלא העצמי שלו, וזה יכול להיות אריכות ימים.
חכמים לאחר הראשון של גופם בעוד הגוף; מחוץ גופם ואת הגוף כל הזמן.

הלא אנוכית שלהם, הרוע.

וזה יכול להיות לתוך הפרטי שלה.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק ח

טוב הוא כמו הגבוה ביותר.

יתרונות המים כל הדברים ללא מאבק,

המחלקה רע של כולם, ולכן כמה בכביש.
ג ‘ו שין, הלב של יואן טוב, ועל טוב’ ן,

מכתבים רהוטים, ממשל תקין פוליטית, משהו טוב יכול,

כאשר נע טוב. פו ויי לא להתחרות, כך שום דבר מיוחד.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק התשיעי

הרווח של החזקת, עדיף כי יש לו;
השערה ועל שארפ, שאינם הגנה ארוך.
חג סינית, MO שזה יכול להתבונן;
עושר יהירות, מאז עזב שנוצר.
גונג הגוף סוי בחזרה, בדרך של גן עדן גם.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק י

להחזיק קבוצה למחנה הנשמה לא יכולה מן השלום.
גז מיוחדים-Induced רך יכול להיות, כמו שלום התינוק.
לשטוף יואן קם, כגון פגם יכול להיות שלום.
Zhi הפטריוטית-דקות, יכול מעש שלום.
Tianmen קאי הוא, שלום לנקבות.
מבין ארבע מידה, שלום יכול להיות בורים.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק XI

30-דיבר, כולל של לרכזת, כאשר הוא לא, שימוש במכונית.
אבני חן כי התקן, כאשר היא לא, יש מכשירים בשימוש.
אזמל משקי הבית הסריג כי חלון החדר, כאשר הוא לא, יש מקום רק.
כי אז אין תועלת, אי השימוש של זה.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק XII

צבעוני היא עיוורון; pentameter הוא חירשות; טעמים להפוך את Shuang האוכלוסייה;

דהירה לצוד ציד, הוא לב משוגע; נדיר של סחורות, זה בסדר להפריע.
חכמים הם לא לכיוון הבטן, עבר משם, הוא בחר את זה.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק XIII

Chongru אם בהלה אם בנגע של הגוף שלך.
מהו Chongru אם מפחד.

עבור חיית המחמד הבאה, אם זה היה בפאניקה מתגעגעת, אם בהלה היא שאם Chongru מפחד.
מה אם בנגע של הגוף שלך.

אני לכן יש חולים גדול, כפי שאני אקספו וירטואלי,

ואני לא הגוף, אני צריך לתלות.
אז להיות בעולם, אם הם יכולים לשלוח את העולם שלך;

אוהב להיות בעולם, אם הם יכולים להשעין את העולם.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק XIV

בהתאם למראה, בסדר שנשמע שם יי;

אל תקשיב הריח, את השם היווני;

בו לא, את השם מעט.

השלושה לא ניתן לטפל לגעור, כל כך מבולבל עם אחד.

הוא לא נוצץ שלה, תחת אשר Bumei.

שנג שנג Xi הוא לא שם חזרו אל הגוף.

אז היה זה של אי כמו צורה, כמו של דבר, היא מראית עין מעורפל.

יינג לא ראיתי הראשון שלו, עם העובד היה לא ראיתי.
Zhi גו Zhidao כדי הקיסרי היום זה שאתה.

עמדה הגישה בתחילת העתיקה היא Michinori.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק XV

גו Zhishan על כביש, מי, לעבור מסתורי עדין, לא עמוק ידע.

קרדיף היא לא רק ידע, קיבולת כל כך חזק מהם:
Yu-Xi, אם החורף Shibukawa;
בוא אם השכנים עדיין פחד;
יאן Xi של הלקוחות שלה, אם;
אם את שחרורם של לינג Xi הואן שלו;
פארק, אם Xi טון;
קואנג אן Xi Ruogu שלה;
אם עכירות של Xi מעורבת שלה;
דן Xi בנימין שלה;
ליו Xi אם לא רק.
בפועל עושה מושלמת כדי להרגיע את צ ‘ינג שו עכור.

בפועל עושה כדי להתרגש שו.
פול הדרך אשר אינם מעוניינים להרוויח.

קרדיף היא לא רק רווח, וזה יכול להפוך את המגן החדש.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק השישה עשר

אל עמוד וירטואלי, שו ג ‘ינג’ ודו.
ועשה את כל הדברים, אני על מנת לצפות התאוששות.
בין חפצי בעלה, כל אחד חזר לשורשיו.

ג ‘ינג Yue הסופי, ג’ ינג Yue החיים מורכבים.

Yue פו מינג צ ‘אנג, Yue-מינג צ’ אנג יודע.

אני לא יודע לעתים קרובות, לעשות כל פריחה חריפה.
Zhichang Rong, Rong Nai גונג,

כל הציבור, הם כל יום,

ימים הם כביש, כביש זה הרבה זמן, שום גוף אינו מסוכן.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: בפרק השבעה עשר

על כך, אני תוהה אם יש;

שנית, Pro ו-המוניטין של;

שנית, פחד;

שנית, עלבון.

פחות המכתב יאן, שם לא מאמין יאן.
יאו בוא מילים Qigui.

שתף את הכבוד של הדברים בהדרגה, כי האנשים הם: “אני הטבע.”

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק XVIII

בזבוז הדרכים, יש צדק האנושות; החוכמה החוצה פסאודו גדול-;

ליו צ ‘ין לא לא, ו, עם Koji; סחרחורת לאומי, יש נאמן.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק XIX

רח ‘לעולם לא נטשו-Chi, minli מאה;

ג ‘ן מעולם לא לנטוש את צדקת, את מחדש אנשים-Koji;

Qiao חייבת לנטוש הטבות, אין גנבים.

המחשבה כי שלושה את הטקסט, פחות.

לכן, כדי ליצור תחושת שייכות: סו באו לראות פו, רצונות Shaosi מעטים, לדאוג Juexue חינם.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק XX

גיאומטריה זה רק עם אלבניה, וגם שונה לגמרי.

זה עם רשע, Ruo הוא שונה לגמרי.

אדם על ידי פחד, לא פחד.
מחסור Xi, ווי יאנג Zai שלה.
הקהל חה חה, כגון ליהנות לאו טאי, כגון הבמה באביב.
אני חונה בא לבד, לא שלה טריליון דולר;
איטי-Xi תפיסה, כגון תינוקות שאינם הילד;
Lei Lei Xi, בהעדר השיבה.
יו ז ‘ייה את כולם, וגם אני, אם נותר לבדו. אני שוטה של הלב Takaya.
עמאי קול קורא, אני לבד ההוני ההוני.
וצצה עמאי, אני לבד גברים גברים.
Jie אתה לכולם, אני עקשן וולגרי לבד.
אני לבד הוא שונה מאנשים, ולאכול את אמא שלך.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק XXI

היכולת של הרוזן, אבל טאו היא.
הדרך של דברים, אבל לא ברור אבל לא ברור.

לא ברור Xi Xi ברורים, אשר כמו; Xi Xi ברורים לא ברורים, אשר הם חפצים.

יאו מינג Xi Xi, אשר בסדר; אפילו המהות האמיתית שלה, כולל המכתב.
מאז הנוכחי העתיקה, שם שלה לא יכולה ללכת, כדי לקרוא לציבור פו.

אני יודע למה הציבור של פו כמו Kazuya. זה.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק XXII

Qu, עבור כל, לשווא הם ישר עודף, חלול,

כמו שחוק חדש, החל מדי, רבים ככל נבוך.
חכמים לקיים טקס בעולם.

היא לא עצמית להציג, כך-מינג;

מיותר לומר לא, אז אקירה;

לא Zifa, כך פעיל;

לא Zijin, כל כך הרבה זמן.
קרדיף רק מוטל בספק, כך שהעולם הוא מתחרה עם Monensin.

העתיק שנקרא “מוסיקה היא כל אדם”, כזבים י Takaya.

צ ‘נג והחזרת כולה.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק XXIII

היווני במילים באופן טבעי.
לכן, לא סוף Piaofeng צפון קוריאה, המקלחות הם לא כל היום.

זה כמו אדם אחד.

שמיים וארץ. שמיים וארץ עדיין לא הרבה זמן, בעוד מצב של שלום לאנשים.

לכן, אלה שעסקו בדרכים, עם בכביש;

בתוקף, גם בגרמניה; נעדרים, כמו חסר.

כמו כביש שהם גם מאושרים כביש;

המעלות שתף אותו ואת סגולותיה ישמח אותם;

זהה נעדרים, ההפסד יהיה מרוצה.
פחות המכתב יאן, שם לא מאמין יאן.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 24

ארגונים שלא יכולים לסבול; לחצות אותם לא לעבוד;

עצמית לראות מי אינו ידוע; כמובן מי לא היה ברור;

Zifa לא היה כוח; Zijin מי לא נמשך זמן רב.
גם בכביש, אומר: אני אוכלת בצורה עודפת.

דברים או רע, אז מי לא הדרך הנכונה.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 25

יש דברים היברידית, את השמים ואת הארץ הראשונה הבריאות.

בודדה ליאו Xi Xi, עצמאית ולא להיות שונה,

ג ‘ואו אישור אבל לא מסוכן, עבור השמים ואת אמא אדמה.

אני לא יודע שמו, דמויות חזקות, קרא טאו, בסדר חזק שנשמע שם גדול מהם.

Yue הגדול הלך לעולמו, הלך לעולמו Yue יואן, יואן Yue-הדלפק.
כמובן העתיקה של גדול, גדול, גדול אמיתי, גם אנשים גדולים.

תחום, יש ארבעה, אבל אחד יאן גידול.
חוק, את החוק של השמים, דרך צרפת, חיקוי של הטבע.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 26

משקל של השורש, זה שקט עבור יוני סבלנות.
הוא ג ‘נטלמן לא בסדר להשאיר את המטען כל היום.

אמנם מרוחקת את המושג כנף, יאן המחלקה.

למרבה הצער, אפילו Wansheng לורד, אבל אל האור כמו בעולם.
החל אובדן שורשים, ואחר כך את אובדן-סבלנות יוני.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 27

מעשים טובים הם לא יחימה, מילים טובות ללא דופי גלות;

לא להעלות את מספר המדיניות טוב; טוב אין שום שארים סגורים לא ניתן לפתוח,

הקשר האלחוטי טוב על פתיר.
חכם תמיד טוב להצלת חיי אדם, כך שאיש נטוש;

תמיד דברים טובים, אז שום דבר הוא מושלך.

הוא כי התקיפה החוצה.
גו שאן אנשים כמו האנשים המסכנים של חטיבת;

עניים לעשות-הון.

פחות יקר של החטיבות שלה, לא אוהב את המימון שלהם,

למרות מעריץ גדול צ ‘י, זה יהיה נפלא.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 28

יודע-תלוי, לבחון את הנקבה, עבור ברוקס.

כדי ברוקס, Changde לא רע, חזר התינוק.
יודע-לבן, ועושה טוב על בושה שלה בעמק העולם.

כדי Amagai, Changde הוא הרגליים, חזר בפארק.
יודע-לבן, שחור על טוב שלה, עבור העולם-סוג.

עבור הסגנון העולם, Changde לא Thac, לחזור שאינם קוטביים.
פארק היה מפוזר התקנים, חכם להשתמש בה,

ואז הכתר ארוך, זה לא חוכמה גדולה לחתוך.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 29

הכוונה של תפיסת העולם לעשות את זה, אני משתקף המוצא האחרון.

העולם לא יכול Artifact את גם, גם אין אכיפה.

למי הפסיד, במאים מי מתגעגע.

חכמים עושים דבר, כדי ששום דבר לא הולך לאיבוד;

אין אכיפה, ולכן אין אובדן.
אובייקטים או בעל קו או על פי דרישה; או שריקה או מכה;

או חזק או רזה; או המכיל, או במהופך.
החכמים הולכים מאוד, כדי פזרנות, לתאילנד.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 30

מאת טאו Zuo להשתלט על אנשים, לא כוח צבאי חזק בעולם.

טוב כדי להיות רחוק.

אגף דרדרים וקוצים לגדול בכל מקום.

אחרי הצבא, בטח יש Xiongnian.
טוב רק פירות, לא כדי להתחזק.

פירות Erwu להתפאר, פירות Erwu חיתוך, פירות Erwu יהיר.

פירות המוצא האחרון, פירות Erwu חזק.
דברים ישנים של ג ‘ואנג, היא שהוא לא כביש, לא כביש כבר.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: שלושים הפרק הראשון

חיילים פו התקן אשר מאיים,

דברים או רע, אז מי לא הדרך הנכונה.
בית גידול הוא ג ‘נטלמן של שמאל שלך ואת השימוש הנכון של כוחות צבאיים הוא יקר.

החיילים הם התקנים שאינו מבשר טובות, לא ג ‘נטלמן של המכשיר,

ברירה אלא להשתמש בו, היתה שלווה עילאית.

ניצחונות יותר מאשר בארצות הברית, ואת היופי מי זה כיף להרוג.

Le-רוצחים פו, הם לא יכולים להשיג אחד של שאפתנות בעולם להמשיך.
קירגיזסטן עדיין משהו על ימין ועל שמאל Xiongshi עדיין.

Pianjiang יוני ג ‘ו עזב, על הזכות לחיות בכלל, עשה להלוויה בבית.

הריגתו של המיעוט, כדי לבכות סדר של עצב ההפסד להלוויה בבית.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק XXXII

פארק הדרכים, לעתים קרובות אינו ידוע.

אף קטן, את העולם Monensin-חן.

אם Hau וונג שו, הכל יהיה עצמית סל.
שמים וארץ חופפים, הם למטה מנוז, צווי האדם מו משני.
רק מערכת ידוע, הוקמו גם,

קרדיף תדע רק, רק אולי לא יודעים הוא חסר תועלת.
תן דוגמה הדרכים בעולם, עדיין Kawadani של ב Jianghai.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: XXXIII

מבין אלה אינטלקטואלי, לדעת הבא.
להצטין אחרים חזק, מאז הזוכה חזק.
שביעות עשירים.
הכריחו למעוניינים.
מי לאבד עומד ארוך שלהם.
מת אבל לא מת-שו.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 34

פאן-Xi Road, אשר ניתן על.

מסתמכת על אותם עם כל הדברים נולדים ללא כל היסוס, מעל הקרקע ולא צריך.

לשמור את כל הדברים בלי בגדים בעיקר אנשים קטנים;

הכל בבעלות יאן הראשי ולא ניתן לקרוא גדול.

ב הלא הסופית-for-גדול, וזה יכול להיות העיקרי שלו.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 35

פילים במאים, העולם הוא הכותרת.

כדי לא לפגוע Anping תאילנד.
כיף עם הפיתיון, עובר רק.

יציאה הדרכים, ועל ידי אור תפל שלו,

כמו לקוי, לראות, להקשיב היעדר הריח, עם חוסר של שניהם.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 36

ירצו של Xi, ולכן צריך ג ‘אנג; לרצות את החלשים, כך חזקה של רצון;

הייתי רוצה לבזבז, ולכן צריך Okino; על כוונה של כיבוש, ולכן חייב להיות עם.

היה זה הדמדומים.
חלש כדי לנצח מוצקות.

דג לא יכול להיות מעל על היואן, הנשק של המדינה לא ניתן לראות על ידי אחרים.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 37

הכביש, לעתים קרובות עושה כלום והכל.

אם Hau וונג שו, הכל יהיה עצמית השינוי.

בכיוון ורוצים לעשות, ג ‘יאנג וו טאון, אל הלא נודע של פארק.

הפארק של העיר כדי לטשטש, הבעל יהיה לא רוצה.

היא לא רצתה סטטי, לבין העולם תקום.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק לח

על גרמנית לא גרמנית, הוא מוסרי;

גרמניה לאבד הבא מבוסס על שאינו גרמני.
גרמניה על חוסר מעש בלי לחשוב;

חוסר מעש בעוד גרמניה תחת זה.
שאנג ‘ן, מי לא חשב;

מי בזמן על משמעות זה.
על הטקס, בעוד MO מהם יהיה,

לזרוק את Rangbi.
זה לא צודק ולאחר מכן בגרמניה, התנהגות בלתי הולמת ואז ‘ן,

רן מכן איבד את צדקת, בטקס ולאחר מכן ההוצאות של צדק.
פו-Li מי Zhongxin של דקה, תוך הכאוס של הראשון.
לפני יודע, הדרכים, סין, ואת תחילתה של בורות.

הוא גבר אמיתי עבה, שלו לא רזה שורותיהם;

Office למעשה, אין בבית של הסינים שלהם. הוא עבר משם, לקחת את זה.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 39

Xi היה אחד מאלה:

ימים על מנת לקבל ברורה;

כדי לקבל A-Ning;

אלוהים היה-לינג יי;

עמק היה אחד לבריאות;

Hou היתה מחשבה כי העולם.
בפנייתו כי זה גם, כי לא ימים כדי לנקות, את הפחד של פיצוח;

כדי לא-Ning, את הפחד של פסולת;

לשבור את רוח אלוהים היא ממה לפחד;

עמק חינם על מנת להרוויח, הפחד מפני דלדול;

הכל דבר לבריאות, את הפחד של מיגור;

Hau וונג הוא לא חושש להיות בעיטה.
זה יקר זול מוכווני, גבוה מתחת לבסיס.

Hau וונג טוען אלמנות, יתומים, לא עמק.

לא להיות מבוסס זול הרוע הזה. Non-שלום. לכן, לא המוניטין שנגרם למוניטין.

לכן לא רוצה Lu-Lu-ירקן, Luo Luo כמו אבן.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 40

התנועה האנטי של טאו; להשתמש כביש חלש.
כל הדברים נולדים של העולם, שם נולדים בלי.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: ארבעים הפרק הראשון

סמל ון רוד, התמדה וקשר; סמל ון רוד, אם להפקיד אם מת;

רב”ט ון רוד, צחוק. אל תצחק מספיק כביש.

לכן, ההצעות הן:
מינג Ruo-מאי;
ג ‘ין טאו, אם הנסיגה;
Yidaoruolei;
על דה Ruogu;
Guang-דה, אם לא מספיק;
Jiande, אם נגנב;
אם איכות Yu-אמיתי;
לבן אם את העלבון;
הלא נדיב פינה;
כל דבר בעתו;
Da יין Xi שנג;
פיל בלתי נראה;
נזיר הדרכים.
פו ויי הדרכים, לתוך הלוואה טוב.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 42

Daosheng חיים שלמים של 2, 2 בריאות 3, דברים Mibu.

יין הכל שליליות ולאמץ יאנג, גז אדום זה, ו.
אדם כרשע, רק אלמנות, יתומים, לא העמק, ואילו הנסיכים אמר.
לכן, ואילו טובין או אובדן של הטבות, או הטבות של אובדן.
אדם ללמד, אני גם ללמד.

Qiang ליאנג לא יהיה מותו, וו ג ‘יאנג כי הסנדק.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 43

בעולם Zhirou, דהירה משנה את העולם כדי שארים.

לא כן לתוך חלקה, אני לא יודע כלום להיות שימושיות המבוססות על.
אין מילים כדי ללמד, שום תועלת, וגם את העולם של יוון.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 44

כמו פרו שם את כולם ואת הגוף. כמו כולם הגוף וסחורות. כמו כולם עם המחלה עלולים למות.
אהבה חייבת להיות בתשלום גדול מאוד; בטיבט ימותו עבה.
שביעות רצון אינו קלון זה, פשוט לא יודע הוא חסר תועלת, אפשר לקיים ללא הגבלת זמן.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 45

Dacheng אם חוסר השימוש בו אינו מזיק.
עודף גדול, אם אדום, השימוש בו אינו מסכן.
Dajhih אם Qu, טאי Qiao, אם מסורבל, ויכוח גדול אם Braine.
ג ‘ינג-Sheng חסר סבלנות, חם לזכות קר. בעוד העולם שקט.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 46

העולם הוא הדרך הנכונה, אבל שטחית כדי לזבל.

עולם ללא כביש, סוס הצבא נולד כפריים.
אסון גדול יותר מזה אני לא יודע מספיק; אשמה גדולה יותר Yude.

שביעות רצון של הרגל לעתים קרובות כל כך מספיק.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 47

משקי בית לא מכיר את העולם; שום חלון הצצה הסריג, לראות איך השמים.

ארצות המוצא של מי יואן, MI שלה פחות ידוע.
מרווה לא מתקבל על הדעת, אבל לא הצליח ו הבא, לא עשה.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 48

עלה ללמוד את אובדן הדרך יום.

הפסד של הפסד נוסף, כך עושה כלום.
עושה שום דבר והכל.

לקחת את העולם לעתים קרובות ללא תקלות, בעיות שלו, זה לא מספיק לקחת את העולם.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 49

חז”ל לעתים בשוגג, לב אל לב האנשים.
טוב, אני Yoshiyuki; אנשים עניים, וו יי שאן-Zhi; דה טוב.
המאמינים, אני בספק; לא מאמין לאנשים, וו יי Nobuyuki; הדסון.
הקדושים בעולם, Xi Xi יאן, עבור העולם הוא בוצי לבו,

הערה כל האנשים של העיניים שלהם לאוזניים של כל הקדושים הסברו.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 50

לחרף נפשו.

הבריאות של המאמינים, 10 יש שלושה;

מותו של המאמינים, 10 יש שלושה;

האנשים של בריאות, להזיז אותם עד מוות, אבל גם 10 יש שלושה.
הבעל מדוע.

בריאות עבה שלהם.

כיסוי מי שמע משטר טוב, טיול הכביש פעם נמר SI, לתוך הצבא לא יהיה Kohei;

דבר SI להצביע בפינה שלהם, דבר נמר עם טפרים, שלה דבר כדי לאפשר לחיילים להב.

הבעל מדוע. לא המוות שלו.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 51

דוסון, גרמניה של בעלי חיים, של כושר גופני, אל הפוטנציאל.
הכביש, אשר מבוססת על כיבוד כל הדברים לא העז במדריך.
הכביש, כבוד, גרמניה יקר, Fumo לעתים קרובות את סדר הטבע.
כמובן העתיקה של בריאות של בעל החיים של הגרמני;

אורך של החינוך; לתוך בשלה; להעלות את העטיפה של.

והוא מסרב לי, כדי לא לסמוך,

ארוך במקום השחיטה. היה זה Xuande.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 52

את העולם יש התחלה, חושב שהעולם הוא אמא.

אמא מוקנית, כדי לדעת בנו,

פו שו-אמא, לא הגוף אינו מסוכן.
הכנס את דולר, סגר את שעריו, החיים לא חריצות.

פתח את הדולר, כלכלית לשבת, החיים לא לשמור.
לראות את Yue קטן-מינג, Yue-Qiang שו-רכה.

עם האור שלה, חזר מינג שלה aparine הגוף ממצה; היא ההתקפה הרגיל.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 53

הפנה אותי אף שם ידוע לזרום בתוך השדרה, ווי שי הוא חושש.
שדרת מאוד ברברים, אבל היו מסלולים טובים.

בנוסף צפון קוריאה היא מאוד, מאוד Wuhu טיאן, מחסן מאוד וירטואלי;

בגדים לשים לב עם חרב חדה, נמאס דיאטה,

יותר עושר וסחורות; גונב להתפאר.

Non-הדרכים גם Takaya.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 54

המבנה טוב מצליח למשוך,

טוב לדחות את אלה שאינם, ילדים ונכדים הפולחן לא מפסיק.
Yoshiyuki בגוף, אשר גרמניה נכון;

Yoshiyuki בבית, שבה גרמניה היא אני;

Yoshiyuki בכפר, שבה גרמניה היא ארוכה;

Yoshiyuki על המדינה, גרמניה היא שפע שלה;

Yoshiyuki בעולם, אשר גרמניה היא מסכנה.
לכן, כדי להציג את הגוף הגוף,

הקונספט של בית המשפחה, כדי להציג Township Township,

המושג למדינה, כדי להציג את העולם של העולם.

אני יודעת מדוע העולם רץ zai. זה.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 55

עם בתוקף “” של עבה, יותר מאשר אצל התינוק הנולד.

חרקים רעילים לא עוקץ, חיות פרא הן לא, בהתאם, לתפוס ציפור לא שבץ.

עצם גלוטן חלש רכות אחיזה מוצקה.

מו הין ידוע של חברו יחד כדי להפוך התלול, חשוב שיהיה בסדר.

מספרים כל היום ולא צרוד, ואת משנה לי.
יודע, ואמרו כי “לעתים קרובות”,

Zhi-Chang, שנקרא “בהיר.”

Prebiotics Yue-Xiang. הלב כך גז Yue-Qiang.

דברים ישנים של ג ‘ואנג, כי לא נעשה דרך, כבר לא כביש.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 56

לא יודע מי לדבר, הרמקול לא יודע.
Cuo החדים, לפתור מסתעף, שלהם האור שלה,

עם האבק שלה, היא כי “סואן טונג.”

לכן הם לא הפרו הצבאים Ke, שאינם הצבאים Ke דליל;

לא הצבאים Ke רווח, שאינם הצבאים Ke נזק;

האייל Ke הם לא יקר, לא זול הצבאים Ke. זה יקר עבור העולם.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 57

כדי להיות במדינה כדי להשתמש מוזר של כוחות על מנת לקחת את העולם ללא תקלות.

למה אני יודע אלה Takaya. כמו:
העולם הוא יותר טאבו, ואילו סין העוני Mi;

נשק גדול, זי המדינה קלוש;

טאקי אנשים חכמים, אובייקטים מוזרים זי ואילך;

חוק Zi-Chang, גנב שם.
אז החכם אומר:

“אני עושה כלום, בעוד עצמית אנשים-טרנספורמציה;

אני שקט, אבל אנשים עובדים;

אין לי מה לעשות, אבל אנשים עשירים;

אין לי שום רצון, אבל אנשים מן הפארק. ”

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 58

גברים גברים הפוליטית שלו, סין שלה Atsushi Atsushi;

כדי וצצה הפוליטי שלו, האנשים שלה נראה חוסר.

חכמים הם לא חתך מרובע, נקי ולא לפגוע,

ישר אבל לא סטנפורד, האור במקום יאו.
אסון בוא להזדמנות, פו Xi הרשע של וולט.

יודע את זכותם של צעדים קיצוניים. הלא שלה צ ‘נג.

Masamochi מפתיע, התאוששות טובה השד.

אוהדי אדם, יפנית קבוע שלה הרבה זמן.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 59

ימים אנשי ממשל, מורו שי”ק.
רק בעלי קמצן, כי הוא מתאים קודם לכן;

מוקדם ככל בגדים הדגיש Jide; חוסר היכולת מחדש שלה-Jide לא;

האם כל ג ‘אז Mozhi ביותר שלה; Mozhi של קיצוניים, לא יכולה להיות מדינה;

יש אמא של הארץ יכול להיות הרבה זמן;

היא כי שורש עמוק-ניתוח מוצק, הרבה זמן תלוי הדרך אריכות ימים.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 60

שלטון מדינה גדולה, כמו דג מהביל.
כביש יד כונן את העולם, רוחות שלה הם לא אלוהים;

יותר רוחות שלהם הם לא אלוהים, אלוהים לא כואב;

מלבד אלוהים שלהם לא כואב, לא מכאיב הקדושים.

קרדיף שני פגיעה בקנה, כך גרמניה הפכה את יאן.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: שישים הפרק הראשון

המפץ הגדול הם מלוכלכים, הין בעולם,

האם גם את העולם לעבר התור.

ג ‘ינג’ שנג מו הין לעתים קרובות כדי שקט הבאה.
מדינות קטנות הבאות על ידי המפץ הגדול, ואז לקחת מדינה קטנה;

מדינות קטנות המפץ הגדול הבא, ואז לקחת המפץ הגדול.

לכן, כדי לקבל או הבא, או הבא להיות צנוע.

המפץ הגדול, אבל אנשים רוצים צאן, מדינה קטנה, אבל למשהו שאנשים רוצים.

שניהם גם הבעל אצילי במשך גדול מומלץ.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 62

הכביש הם כל הדברים האולימפי. אוצר של אדם טוב, אדם עני על ידי הביטוח.
דרך אלגנטית לכבד סיטי, ארה”ב את הקווים יכול להצטרף.

אדם רע, למה זה לך נטושים.

לכן, הקיסר לי, מכובדי צ ‘י,

למרות קשת-Bi להיות הסוסים הסוסים הראשון,

טוב יותר לקבל בכביש.
זו הכביש הישן בשל הו שלך.

אל תגיד: מבקשים לקבל את האשמים כדי למנוע רוע. זה יקר עבור העולם.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 63

לחוסר מעש, לא לעשות כלום, טעם תפל.
דמות קשה הפגיעות שלהם, עבור יותר בסדר;

התמודדות עם בעיות קשות, עלינו להתחיל עם קל,

ענייני העולם, עלינו להתחיל קטן.

החכמים אינם הסופי גדול, וזה יכול להיות הגדול ביותר שלה.
אור בעלה שלג Guaxin יהיה קשה יותר זה חייב להיות קל.

חכמים הם עדיין בצרות, קשה להמשיך בלי סוף.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 64

קל להחזיק שלו, לא שלה קל לחפש טריליון.

פריך יי שלה פאן, מיקרו שלה נמלט.

מי לא היה, ובלי שלטון כלשהו.
כיתור של העץ, נולד Haomo;

תשע יחידות קומות, החל האדמה עייף;

אלפי קילומטרים מתחיל בצעד אחד.
סין מאורס, לעתים קרובות הביס כמה לתוך.

הלוויות, כמו בהתחלה, לא היה שום כשלים יותר.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 65

גו Zhishan עבור כביש, שאינם עבור-מינג, סין, יהיה בור.
סין עקשן, עם צ ‘יטה שלה.

לכן, בצ ‘ילה את המדינה, מדינה של גנבים;

לא למדינה צ ‘ילה, הונו של המדינה טובה.
JI השניים ידועים בסגנון.

Tsunetomo Gye בסגנון, כי הוא “דה סואן.”

“דה סואן” עמוק גברים, רחוק מן האמת, חומר אנטי גברים, ולאחר מכן גם Dashun.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 66

הסיבה 100 עמק המלך Jianghai,

תחת טובה שלה, אז עבור 100 עמק המלך.
החכמים לציבור, בהחלט תהיה שוב לחשוף אותם;

עבור אבותינו, בהחלט תהיה מאחורי.

חכמים הם לא האנשים די כבד, כאשר רוב הציבור אינו פוגע לשעבר.

הוא מוסיקת עולם לדחוף את הצמיג.

עם מעורער ולכן שלה להתחרות עם העולם Monensin.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 67

העולם הוא כל מה שאני הדרכים, גדול, נראה חסר מצפון.

בעלה רק גדול, זה נראה לא ראוי.

אם שיאו, ג ‘יו יי שבעלה הוא גם בסדר.
יש לי שלושה, בעלי אבטחה של.

1 Yue-CI,

השני הוא ג ‘יאן,

השלישי הוא לא הראשון בעולם.
CI וזה יכול להיות יונג; חסכן וזה יכול להיות רחב;

הוא לא הראשון בעולם, והוא יכול סינתיסייזר ארוך.
זה סיבוב-Ci ואומץ; בתים חסכן רחב;

לפני ואחרי טיפול; מת להמשיך.
צ ‘י פו נלחם במלחמה לניצחון, את קוד קבוע.

ימים כדי לרפא, כדי Ci ויי.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 68

טוב עבור אלה עם מוגבלות, שאינם וו;

תראקיה אשר לא כועס;

להביס את האויב טוב ומי לא עם;

שימוש של אחרים, כמו תחת.

עוררין כי היא גרמניה,

זה היה בשימוש, ואילו

היה זה עם בימים עתיקים מאוד.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 69

כוחות הצבא היה אומר:

“אני מעז לא נשלט, ואילו עבור הלקוח;

לא אל רמ”ח, ברגל לפרוש. ”

היתה כי אין קו; לזרוק לתוך בלבול-זרוע חופשית;

לזרוק Invincible; אכיפת בלי חיילים.
אסון גדול יותר לזלזל את האויב, האויב לזלזל כמה סאנג וו פו.
לפיכך, דומה נגד חייל, עצב לשאת על אלה זוכה.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 70

וו יאן קל מאוד לדעת, קל מאוד.

העולם Monensin יודע, קו Monensin.
מבוא היו משנה ג ‘ון.

בורות הבעל בלבד, אני לא יודע.
אני יודע מי היוונית, אז היו יקרים.

חכם חומות Huaiyu.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 71

אני לא יודע יודע, שאנג יי; אני לא יודע יודע, המחלות.

Sage היא לא חולה, המחלה המחלה שלהם.

פו המחלה ויי המחלה, היא לא מרגישה חולה.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 72

הפחד סין-WAI,

Da-wei ל.
לא סקס עם סביבת המחיה שלהם,

לא משועמם בריאותם.

פו ויי הצמיגים,

היא צמיג.
החכמים ידעו לא רואה עצמי;

אהבה עצמית היא לא עצמית יקרה.

הוא עבר משם, לקחת את זה.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 73

אומץ הוא מעז להרוג את האומץ מעז הוא חי.

שניהם, או תועלת או נזק.

טיאן הרע Zhisuo, ויודע את הזכות שלה כל כך.
דרך השמים

לערעור וזוכה טוב, בלי לומר את זה טוב צריך להיות,

התגובה הלא רצויות ו, צ ‘אן, לעומת זאת, לבקש טובה.

המשפטים לניקוז לציבור עדיין.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 74

Minbuweisi, מצער למות מפחד.

רק אם סין צ ‘אנג וויי סי, ואילו עבור אנשים מוזר,

הייתי ההנהלה להרוג, אז מה אני.
אגף לעתים קרובות להרוג מי להרוג.

קרדיף מטעם מזכיר, להרוג את מי להרוג, זה הסדר של הקרב מטעם דה ג ‘יאנג,

פו דה ג ‘יאנג כדי הקרב מטעם אנשים, היווני לא לפגוע לשאת על ידיהם.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 75

הרעב של סין המס שלה על האוכל כמו רעב.
סין עקשן, עם בסיס שלה מבטיח, הוא סורר.
סין של אור-מוות על קיומה של העבה, הוא האור מת.
פו ויי הוא דבר ילידי, הוא יין לבריאות שלך.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 76

הבריאות של אנשים היא שברירית, המוות שלה הוא גם חזק.
צמחייה הבריאות גם Roucui, כחוש למות שלה.
לכן, מי למות מאמינים חזק, חלש הבריאות של המאמינים היו.
מבוסס על כוח צבאי חזק יהרסו, אז עץ מתקפלים חזק.
המשרד עוצמה, המחלקה רך לאחרונה.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 77

דרך השמים, החרטום שלה הלילה של יוטה ג ‘אנג.

דיכוי של גבוה, את הצעד הבא של האדם;

אובדן של יותר מי פחות מי משלימים.
דרך השמים כי אובדן מוגזם לא יכול להיות replenished.

מטבע, הוא לא, כואב יותר בונג מספיק.
בפועל הופכת את העולם יותר כדי בונג, אשר רק כביש.
חכם לא זכית בגלל, ולא לחלוק את הכבוד של המשרד, אשר לא רוצה שיאן שיאן.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 78

העולם מו חלש במים, בעוד מו חזק להתמודדות מסוגל לנצח, לא שלו לשנות את זה.
חלש של שנג-qiang, ו וגמיש של הכנופיה-Sheng,

מו אני לא יודע את העולם, מדגים את הקו.
חכם אומר:

“מאת בהיקף של המדינה, היא כי בעלי הספינה;

מבשר רע על ידי המדינה, הוא מלך העולם. ”

הנכון אם האנטי.

לאו טסו: “” דאו דה ג ‘ינג “”: פרק 79

ותרעומת רבה, יהיה יותר להתלונן;

התלונן גרמניה, אבטחה יכולה להיות טובה.
המנהל חכם משמאל החכירה, ולא האחריות לאחרים.

אגף מעשה מוסרי, לא טורו הליגה הגרמנית.
השמים לא פרו, ולעיתים קרובות לעשות.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 80

מדינה קטנה עם כמה אנשים.

כך את המכשיר במקום בו שן;

יישוב מחדש כך מחדש אנשים מתים-ו ליד.

למרות ג ‘ואו יו, את הלא רכיבה,

למרות הופליט, שום חן.

כך מחדש הציבור-לקשור קשרים ולהשתמש בו.
גן המזון שלה, יש שירות משלה, האבטחה של הבית שלהם, וולגרי לוק שלה.

השכנים מעבר לים, כמה קילומטרים צליל אחד מהשני,

האיש למות מזקנה, לא במגע.

לאו טסו: “טאו טה צ ‘ינג”: פרק 81

מילים מכתב היא לא ארצות הברית, מילים טובות לא מאמין בזה.
מי עושה טובה היא לא הגנה על הביטחון המסכנים האלה.
מי לא מכיר בו, בו, מי לא יודע.
סייג זה לא את העלילה, הן חשבו שאנשים היו כל כך יותר,

גם כדי להיות יותר עם אנשים.
דרך השמים הוא טוב ולא מזיק;

חז”ל גדול, כדי לא להילחם.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: